Välkommen

Välkommen till nästa steg på vatten!

Under flera år skrev jag rätt aktivt Miia-smycken bloggen. Den var mitt anteckningsblock där jag kunde skriva av mig.  Det som jag inte skrev ut i ord då var att Miia-smycken texterna ofta behandlade min längtan efter att våga ta ett nytt steg ut i det okända.
 
Steget jag tog var att byta yrkesbana. Från ett tryggt o säkert liv som hälsovårdare sadlade jag om till Bildkonstnär.

Nu har jag tagit mina första steg och konstaterar att jag saknar mitt anteckningsblock. Livet som bildkonstnär är så annorlunda mot livet som hälsovårdare, samtidigt är jag den samma. 

Vem jag skriver för är för mig oklart. Kanske bara mig själv. Eller till dig som tycker det jag gör är intressant och spännande. 

Välkommen med på en promenad på vatten!



Kommentarer

Populära inlägg